Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace | Θεσσαλονίκη
Οι ψηφιακές τεχνολογίες και το διαδίκτυο δημιουργούν αλλαγές με πολύ μεγάλες ταχύτητες, οι οποίες επηρεάζουν τις επιχειρήσεις σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα τους και κυρίως στο μέλλον τους και στην προοπτική τους.
Για να μπορέσουν να αδράξουν τις ευκαιρίες του διαδικτύου, θα πρέπει να εντάξουν τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου και το Web Marketing σαν μια κεντρική λειτουργία της επιχείρησης και όχι σαν ένα βοηθητικό μέσο.
Για να το επιτύχουν αυτό θα πρέπει να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη μεθοδολογία, η οποία και αποτελεί τον κορμό του πρώτου (Α) μέρους του σεμιναρίου. Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστεί το πως πρέπει να δράσουν στρατηγικά για να ενσωματώσουν έγκαιρα τα διαθέσιμα μέσα και να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες, ώστε να αναπτύξουν τη σωστή Στρατηγική στον Ψηφιακό κόσμο.
Στο δεύτερο (Β) μέρος αναλύονται οι δυνατότητες των καναλιών του Web Marketing και το πώς μετριέται η αποτελεσματικότητά τους, ώστε να επιλέγεται ένα μείγμα προώθησης με το οποίο επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση.
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Α. DIGITAL: FROM THE SIDELINES TO CENTER STAGE
Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ WEB MARKETING
Δραϊνάκης Εμμανουήλ, Κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει διατελέσει Chief Executive Officer στην εταιρεία «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», καθώς και Chief Executive Officer & Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Συναλλαγής στην εταιρεία «Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.» Επίσης, διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία και έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες στο χώρο των Πωλήσεων και στην Οργάνωση & Ανάπτυξη Ομάδων και Δικτύων Πωλήσεων σε διαφορετικές εταιρείες.Ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Πωλήσεων της Siemens και μετά από επιτυχημένες εμπειρίες σε διάφορες εταιρείες ανέλαβε, ως Γενικός Διευθυντής την ευθύνη του Δικτύου Καταστημάτων των ΕΛΤΑ, του μεγαλύτερο Δικτύου Καταστημάτων Λιανικής στην χώρα μας, καθώς και των Ομάδων B2B Πωλήσεων. Μέχρι πρόσφατα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», είχε την ευθύνη για τη μεγαλύτερη ομάδα Πωλήσεων στην Ελλάδα, η οποία αριθμούσε περί τους 250 πωλητές (premise & tele).
Διαθέτει πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία ως εισηγητής σε σεμινάρια που αφορούν τις Δραστηριότητες του Marketing και τον σχεδιασμό του Marketing Plan .
Παράλληλα έχει υλοποιήσει, ως εξωτερικός σύμβουλος, σημαντικά έργα αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης ομάδων πωλήσεων, Σχεδιασμού και υλοποίησης Marketing Plan που περιλαμβάνει και δράσεις Web Marketing ενώ διδάσκει σε εξειδικευμένα σεμινάρια Πωλήσεων και Marketing από το 1987 στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Παναγιώτης Σταθόπουλος, Υπεύθυνος για την υποστήριξη της Μηχανογραφικής Υποδομής της Εταιρείας, καθώς και για την οργάνωση σε θέματα IT. Παράλληλα αναλαμβάνει την υλοποίηση ενεργειών προώθησης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών (Πιστοποιημένος για το Google Adwords) και την ανάπτυξη και εφαρμογή Βάσεων Δεδομένων και ηλεκτρονικών Εργαλείων στα έργα που αναλαμβάνει η Εταιρεία λύνοντας προβλήματα κάθε φύσης και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα κάθε Οργανωσης. Έχει μεγάλη Εμπειρία στην αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων Εφαρμογών και έχει επανειλημμένα υλοποιήσει Projects για την αξιοποίηση τους με αποτέλεσμα μεγάλη ταχύτητα στην ροή των Πληροφοριών.
Powered by iCagenda